Често задавани въпроси

Как да поръчам?

  1. За поръчка не ви е нужна регистрация, всичко става бързо и лесно с няколко клика.
  2. Изберете желания от Вас продукт.
  3. Добавете го във виртуалната кошница с бутона ДОБАВИ В КОЛИЧКАТА.
  4. Може да продължите с пазаруването и да добавите още продукти в кошницата.
  5. След като приключите с пазаруването натиснете иконата с кошницата- горе в дясно.
  6. Това е Вашата кошница, прегледайте избраните покупки и натиснете ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПОРЪЧКАТА.
  7. Въведете данни за доставката и цената ще се изчисли.
  8. Плащането се извършва в момента на доставка, след преглед и тест на продуктите.
  9. Финализиране на поръчката с бутон ПОРЪЧВАНЕ.

 Поръчка по телефона Позвънете на 0877 899 760 за бърза поръчка.
С наш служител ще уточните поръчката.

Изпратете съобщение чрез viber на 0877 899 760 със следната информация:

  • име и код на продукта
  • количество
  • вашите имена, телефон и адреса на удобен за вас офис на Спиди

Доставка | Плащане Изпращаме продуктите до 1 – 2 дни след поръчката, а доставката е в срок 1 – 3 работни дни след поръчката.
Доставката се извършва от куриерска фирма „Спиди”.

Доставка включва преглед и тест преди плащане.

Плащането се извършва при доставката в брой или с дебитна/кредитна карта.

Цената на доставката:

  • 5,00 лв. до офис на Спиди.
  • 7,00 лв. до Ваш адрес.
    Плащането е при доставка с преглед и тест на поръчката.

Всички поръчки получени петък вечер, по време на официални празници, събота или неделя се обработват в първия работен ден след това.

Безплатна доставка Безплатна доставка до офис на Спиди, при поръчка направена през сайта на стойност над 80 лв. Не предлагаме безплатна доставка до клиентски адрес.

Как мога да пробвам рокля (дреха) при покупката?

Купуването на дрехи от www.lil.bg, не носи никакъв риск за вас.
1. Имате опция „Преглед и Тест“ преди да платите. Можете да пробвате роклята (дрехата), на място в офиса на Спиди. Офисите на Спиди имат пробни точно за тази цел. Ако не ви допада, просто я връщате веднага, без да са нужни никакви обяснения.
2. Можете да платите и вземете роклята. Така можете да я пробвате в дома си без риск, защото имате право, да я върнете в 14 дневен срок. Разбира се, ако само сте я пробвали, без да махате етикетите и при спазване на пълните условия за връщане / замяна на дрехи вижте ги тук.

Ако имате въпроси, моля не се колебайте да се свържете с нас 🙂

Имате ли физически магазин?

Магазин lil.bg е единствено онлайн, но пазаруването при нас, не носи риск за Вас!
Дори и след приемане на пратката, Вие имате 14 дни срок за размисъл и ако желаете можете да я върнете. Всичко е бързо и лесно и ние ще Ви съдействаме.

Видео ревюта на нашите продукти Ние вярваме, че за да направим най-добрия избор трябва да сме информирани.
Визуалната информация е най-важната част и ако една снимка се равнява на 100 думи, какво да кажем за видеото?!

Винаги сме се стремили да бъдем новатори на българския онлайн пазар и съвсем естествено сме от първите, които предлагаме видео ревюта на нашите продукти. Тези видеа (както и нашите снимки) са изработени по наша поръчка, в България с български модели и са с цел максимално реално да покажат качествата на нашите продукти и съответно да улеснят вашия избор.

Надяваме се да оценете нашите усилия, моля коментирайте и сложете палец нагоре, ако клиповете са полезни за вас.

Вижте и се абонирайте за нашия канал в YouTube

Благодарим ви!

Снимките в сайта

Снимките в сайта са на действителните артикули. Заснети са в България от професионален фотограф по наша поръчка и са със запазени авторски права.
Целта е Вие, нашите клиенти да имате възможност да разгледате продуктите чрез качествени и големи снимки от всички ъгли.
Представянето на цветовете е подсигурено по възможно най-точния начин, но не можем да гарантираме, че представянето на цветовете на Вашия екран е точно.

Работно време 

Поръчки направени в делнични дни се изпращат от 1-2 работни дни.
Поръчки направени в петък (след 17:00ч.), събота, неделя и празнични дни се обработват до два работни дни след това.

 title=“Продукта който исках да купя вече го няма, има ли възможност да го поръчам? Всички продукти са налични към конкретния момента в нашия склад и се предлагат до изчерпване на количествата. Не можем да се ангажираме с целогодишни наличности на всички продукти.
Все пак, ако желания от вас продукт се е изчерпил, моля свържете се с нас, ще се опитаме да ви предложим решение.

Връщане или замяна на продукт /Рекламации/“ Разбира се, може да замените или върнете закупен продукт, в рамките на 14 календарни дни от дата на получаване. Ако продукта е неподходящ размер или просто не Ви допада – моля свържете се с нас, ще Ви обясним подробно всички детайли и начина за замяна или връщане.

Замяна

Ако желаете да замените получения продукт/дреха за друг размер или артикул на същата или по-висока стойност, моля свържете се с нас, за да Ви дадем подробна информация как точно ще извършим замяната. Процедурата накратко: трябва да изпратите продукта до офис на Спиди, ние ще го прегледаме внимателно, за да се убедим, че отговаря на условията за връщане (да не е носена, прана или гладена, да е с етикет, продукта да не е преминал през никакви обработки и действия, които нарушават целостта му, както и да бъде изпратен с оригиналната опаковка и етикети.).Ви го заменяме с новия.

Връщане

Ако желаете да върнете закупен от нас продукт/дреха, то трябва да се свържете с нас. Процедурата накратко: трябва да изпратите продукта до офис на Спиди, ние ще го прегледаме внимателно, за да се убедим, че отговаря на условията за връщане (да не е носена, прана или гладена, да е с етикет, продукта да не е преминал през никакви обработки и действия, които нарушават целостта му, както и да бъде изпратен с оригиналната опаковка и етикети.). След това, в рамките на 15 работни дни, ще възстановим сумата по банков път на посочения от Вас IBAN във формуляра за замяна и връщане.

Важно!

Запазваме си правото да откажем замяна или възстановяване на сумата, ако някое от горните условия не е спазено.

Разноските по всички доставки на стоката, както и банковите такси (1,50 лв.) за възстановяване на сумата са за сметка на купувача, с изключение на случаите, когато това е по вина на lil.bg (Пример: изпратен e грешен продукт).

Пратки изпратени към нас с наложен платеж, без да сте се свързали с нас предварително, ще бъдат връщани към подателя.

Моля, опаковайте старателно връщания продукт, с цел да се запазят, както самия продукт така и неговата кутия/опаковка. При повредена или липсваща кутия/опаковка на продукта, стойността и се приспада от сумата за възстановяване.

При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите:

– касова бележка /разписка за прием на паричен превод/ или фактура;

– формуляра за замяна и връщане. Бланката трябва да е четливо попълнена. (изтеглете го от тук)

Изключения

Следните категории продукти НЕ могат да се връщат:

  1. Продукти от категория БИЖУТА – от хигиенни и здравословни съображения. Тези продукти се предлагат винаги с преглед при доставката.
  2. Стоки, които поради своето естество има опасност от влошаване на качествените им характеристики.

Бихте ли предлагали моите продукти в lil.bg? /за производители/ Да, ние винаги търсим нови и интересни продукти, които да предложим на нашите клиенти. Ако сте производител или вносител на качествени продукти, свързани сватби или други официални събития и желаете да работите с нас, моля изпратете ни предложение и снимки на [email protected] 🙂

Клиентите за нас: [cusrev_trustbadge type=“WL“ color=“#FFFFFF“]

Ако сме Ви накарали да се усмихнете, усмихнете и нас, като ни оставите своите звездички или ни изпратите снимки! Благодарим от сърце! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥