Указания за упражняване на правото на отказ

ПРИЛОЖЕНИЕ № 1

Разбира се, може да замените или върнете закупен продукт, в рамките на 14 календарни дни от дата на получаване. Ако продукта е неподходящ размер или просто не Ви допада – моля свържете се с нас, ще Ви обясним подробно всички детайли и начина за замяна или връщане.

Замяна

Ако желаете да замените получения продукт/дреха за друг размер или артикул на същата или по-висока стойност, моля свържете се с нас, за да Ви дадем подробна информация как точно ще извършим замяната. Процедурата накратко: трябва да изпратите продукта до офис на Спиди, ние ще го прегледаме внимателно, за да се убедим, че отговаря на условията за връщане (да не е носена, прана или гладена, да е с етикет, продукта да не е преминал през никакви обработки и действия, които нарушават целостта му, както и да бъде изпратен с оригиналната опаковка и етикети.).Ви го заменяме с новия.

Връщане

Ако желаете да върнете закупен от нас продукт/дреха, то трябва да се свържете с нас. Процедурата накратко: трябва да изпратите продукта до офис на Спиди, ние ще го прегледаме внимателно, за да се убедим, че отговаря на условията за връщане (да не е носена, прана или гладена, да е с етикет, продукта да не е преминал през никакви обработки и действия, които нарушават целостта му, както и да бъде изпратен с оригиналната опаковка и етикети.). След това, в рамките на 15 работни дни, ще възстановим сумата по банков път на посочения от Вас IBAN във формуляра за замяна и връщане.

Важно!

Запазваме си правото да откажем замяна или възстановяване на сумата, ако някое от горните условия не е спазено.

Разноските по всички доставки на стоката, както и банковите такси (1,50 лв.) за възстановяване на сумата са за сметка на купувача, с изключение на случаите, когато това е по вина на lil.bg (Пример: изпратен e грешен продукт).

Пратки изпратени към нас с наложен платеж, без да сте се свързали с нас предварително, ще бъдат връщани към подателя.

Моля, опаковайте старателно връщания продукт, с цел да се запазят, както самия продукт така и неговата кутия/опаковка. При повредена или липсваща кутия/опаковка на продукта, стойността и се приспада от сумата за възстановяване.

При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите:

– касова бележка /разписка за прием на паричен превод/ или фактура;

– формуляра за замяна и връщане. Бланката трябва да е четливо попълнена. (изтеглете го от тук)